می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیه

می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان بیماری های کلیوی؟ در واقع، برای بیماران با آسیب خفیف کلیه آنها می توانند از این بیماری پس از مصرف یک دوره درمان را دریافت کنید. برای بیماران مبتلا به آسیب های جدی کلیوی آنها می توانند در یک زمان کوتاه نمی توان درمان کرد، اگر آنها می خواهند برای کنترل بیماری خود را کاملا از آنها ممکن است نیاز به چندین بار از درمان است. اما مهم نیست چقدر، آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند داشته باشد.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است که در داروهای سنتی چینی (TCM) با ترکیبی از فن آوری های پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. از درمان های سنتی، این داروها را می توان به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) خواهد شد که به راه حل آماده خیس. در حالی که در طول درمان، 2 کیسه های دارو خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق کلیوی قرار داده است. در طرف دیگر، کیسه های دارو با osmoscope کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای متصل می شود.
چگونه می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کمک به بیمار مبتلا به بیماری کلیوی از این بیماری را دریافت؟
این نوع درمان چهار توابع، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، توسط کسانی که توابع آن می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه و درمان این بیماری است.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به خارج از بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: